Fırlama Sözler

fırlama sözler
fırlama sözler


Sırf yeniden görüşebilmek için sevdiğim kızı mahkemeye verdim artık mahkemede görüşeceğiz

Tmm: Tamam demekse, Hmm: Hamam demek oluyor.

bizde Bilirdik sevdiğimizin evinin balkonuna çıkıp romantizm yapmayı ama 11. katta oturuyordu

+Bazen sadece bakarsın
 -Neye ?
+Dolaptaki suya

Bugün 11 yıllık arkadaşımı kaybettim arkadaşlar, inanın çok acı bi şey ama sonra buldum benden habersiz denize girmiş ibne

Cep telefonum şarjda dura dura ev telefonuna döndü aq

İlkokulda hoşlandığı kızın espirisine gülmek isterken,burnundan sümük fışkıran çocuk mutsuzluğu var üzerimde bugün.

Whatsappta ki gülen bok'un aslında kakaolu krema olduğunu öğreneli 2.5 saniye oldu.

Bugün oruçlu olduğumu unuttum, pizza söyledim, sonra oruç olduğum aklıma geldi, kapıyı açmıyorum adam hala gitmedi nefes bile almıyorum duymasın diye.

Bir erkeğe eski sevgilisinin gidişi değil, perdeyi takarken “düğme atlamışsın oğlum” diyen annenin lafı yıkar
fırlama sözler 2017

Kızın biri “ zayıflamak için oruç tutuyorum yazmış” Bronzlaşmak içinde “Cehennem” var istermisin

3 tane çocuğum olsa birinin adını Can birinin adını Su diğerinin adını Cansu koyarım Cansu diye çağırdıgımda tüm mallar gelir
Bugun bi kız sevgilisiyle geldi fotomuzu çeker misin dedi, bende olur dedim aldım telefonu içimden de “bu kızlar niye bize bakmıyo amına koyim ya ” derken ön kamera açıldı, bence bu Allahın cevabıydı.

Japon yapıstırıcısının amerikada yapıldıgını ögrendigimden beri kimseye güvenim kalmadı amk

Cumadan sonra en sevdiğim gün haftaya cuma hahaha

Survivordakiler de o kadar  aç kalıyorlar. Bari oruç tutun da Allah'ın gözünde de dokunulmazlık kazanın.

yeni fırlama sözler