Kapak Sözler, Kapak

sevgiliye kapak sözler
Bir otobüs aşkıydı belki bizimkisi.
Benim yolum son durak seninkisi ‘müsait bi yer’ di.
kapak


Sevgilisinden ayrılan erkeğin arkadaş listesindeki kız sayısı çoğalır.


Bana mesaj atmayı unutan biri, benden kendisini hatırlamamı beklemesin!


Seni üzmeyeceğime dair söz veremem.
Ama seni hep seveceğime dair söz verebilirim ♥



Mesaj gelir diye telefonu yanımdan ayırmıyorum, aşkımdan degil de radyasyondan geberip gidicem yani.



Bir erkek αtαsözü der ki… Arkαdαşı vαrsα bαnα αyαrlαsαnα kαnkα.


Atı bu kadar yavaş bi prens görmemiştim.
laf koyma

kapak msn nickleri
Mükemmel sevgiliyi dışarda aramayın, ben şimdi evde oturuyorum dışarı çıkarken haber vericem ♥.


Evet cimriyim doğru !
Sevdiğimi kimseyle paylaşmam ben.
Ya benimdir ya da benim.

sözler

Ama benim ellerim hep soğuk, kendimi bildim bileli böyle.
Beklenen cevap: Bundan sonra ben tutar, ısıtırım ellerini.
Gelen cevap: Pekmez ye sabahları, iyi gelir.

laf sokma

Benim sana hissettiklerimin dörtte birini, bir başkasının sana hissedemeyeceği de acı gerçeklerden biri, hatırlatıyım.


Düşündüm de; şu an uyuyor olmasa, belki özlerdi. Şu an özlüyor olmasam belki uyurdum.

kapak sözler

Ben seni bir ömür beklerim de değmez! Ne elin elime ne gözün gözüme…

kapak nickler
Neden ayrıldınız diye soranlara; Sağlık sorunlarımız vardı diyorum.
-Onun aklı yetmedi..
-Benimse kalbim.


Abi millet sevdigi ile aynı sınıfta biz aynı şehirde bile değiliz.

Kapak Sözler, Kapak Rating: 4.5 Diposkan Oleh: HCN